Tarikh Ujibakat Road2RBC Terbaru

24 Jun 2017.
9.00 am.


Tarikh Baru.

Baru-baru ni, aku terima whatsapp dari kawan aku, Helmi. Dia forward tarikh terkini untuk ujibakat yang akan diadakan bulan Julai ini.

Aku berdebar jugak, takut tarikh akan ada perubahan selepas ni. Tapi, Helmi cakap tarikh ni dah betul.



Helmi jugak share Bengkel Penyediaan Rancangan Perniagaan Road to RBC 2017 yang akan diadakan di Sumai Hotel, Kuala Terengganu pada 04-06 Julai 2017 ini.


Tak Sangka.

Coach yang akan bagi talk pada bengkel tersebut adalah pn Zuhrah sendiri, yang aku jumpa hari tu. (Rujuk balik posting pertama aku di blog ni)

So, aku pun terus whatsapp no pn Zuhrah dan bagitau berminat nak join bengkel tersebut.

Alhamdulillah.

Nasib masih ada kekosongan lagi, dan pn Zuhrah masukkan aku dalam group whatsapp. So, sebarang info mengenai bengkel dan RBC dia akan update dalam group tersebut.



Dah.

Aku nak siap-siap untuk raya pulak. Kalau jadi, insyaAllah esok dah raya dah.

Selamat Hari Raya,
Maaf Zahir Batin.



Muhammad 'Akhashah bin Mazlam

#road2rbc2017
#ceodesa2017
#rbcchallange2017

Comments

  1. Your Affiliate Money Printing Machine is ready -

    Plus, getting it running is as easy as 1..2..3!

    Here's how it works...

    STEP 1. Tell the system what affiliate products you intend to promote
    STEP 2. Add some push button traffic (this ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the affiliate system grow your list and up-sell your affiliate products all on it's own!

    Are you ready??

    Click here to make money with the system

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Study Business Model Canvas (BMC)

Perancangan dan Pembangunan Idea

CEO Desa / Rural Business Challange (RBC) 2017