Jadual Road 2 RBC Ditangguh

30 Mei 2017.
09.30 am.

Selamat pagi.

Sedih wei.

Hari ni aku baru tahu jadual "Road 2 RBC" ditangguhkan ke satu tarikh yang masih belum pasti lagi.

Aku tahu pun dari perkongsian kawan aku, Helmi yang dah lepas sesi ujibakat "Road 2 RBC - Raub, Pahang".

Dia screenshot dari FB Page : Pertandingan RBC

Terkilan jugak la sebab semangat dah berkobar-kobar kan. Dah la tiket dah beli. Dah siap-siap semua. Huhu.

Ikut cakap kawan aku ni, "Road 2 RBC" akan start balik bulan Julai ni. Selepas raya.

Maybe diorang stop sekejap sebab sekarang bulan puasa kan.


Masih Bersemangat?

In Sha Allah.

Aku masih bersemangat lagi nak join  RBC ni.

Betulkan niat balik. Kalau dapat, alhamdulillah. Kalau tak terpilih, sekurang-kurangnya aku dah ada pengalaman. Tak gitu?

Ok la, gais.

Ni aku nak try pi kaunter tiket bas semalam kot boleh let go tiket aku ni.


Kipidap.
Dongibab.




Muhammad 'Akhashah bin Mazlam

#road2rbc2017
#ceodesa2017
#rbcchallange2017

Comments

  1. Your Affiliate Money Making Machine is ready -

    Plus, earning money online using it is as simple as 1 . 2 . 3!

    Here's how it works...

    STEP 1. Choose which affiliate products the system will advertise
    STEP 2. Add some push button traffic (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate products system explode your list and up-sell your affiliate products all on it's own!

    Are you ready to start making money?

    Your MONEY MAKING affiliate solution is RIGHT HERE

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Study Business Model Canvas (BMC)

Perancangan dan Pembangunan Idea

CEO Desa / Rural Business Challange (RBC) 2017